Board logo

標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)? [打印本頁]

作者: 鬼魂    時間: 2004-1-15 09:21 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

有冇呀?

作者: loklee    時間: 2004-1-15 11:14 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

冇見過
作者: Evan    時間: 2004-1-16 01:49 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

u say 水貨?
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-18 04:10 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由Evan2004/01/16 01:49pm 發表的內容:
u say 水貨?

唔係...水貨我見過...我係話平日賣$8~$10一包4張個d...
作者: 小人    時間: 2004-1-18 04:46 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/18 04:10pm 發表的內容:
唔係...水貨我見過...我係話平日賣$8~$10一包4張個d...

冇見過,d鋪頭唔入貨掛
作者: loklee    時間: 2004-1-18 04:47 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

o個d係水貨
唔係水貨係6張
right?
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-18 11:12 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由loklee2004/01/18 04:47pm 發表的內容:
o個d係水貨
唔係水貨係6張
right?

講清楚d...
thx...
作者: loklee    時間: 2004-1-19 03:23 AM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

>>>我係話平日賣$8~$10一包4張個d
係唔係用一條長紙條包住ga??
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-19 10:34 AM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

係~
但係唔係水貸-.-
作者: 小人    時間: 2004-1-19 11:38 AM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/19 10:34am 發表的內容:
係~
但係唔係水貸-.-

之前我我在沙田看過有鋪頭有賣呢D紙包既22代,
$6蚊,幾底,可能個度都會入23代貨(4張包)
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-19 03:09 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由小人2004/01/19 11:38am 發表的內容:
之前我我在沙田看過有鋪頭有賣呢D紙包既22代,
$6蚊,幾底,可能個度都會入23代貨(4張包)

沙田邊到?
作者: 小人    時間: 2004-1-19 07:52 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/19 03:09pm 發表的內容:
沙田邊到?

第一城
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-19 08:19 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由小人2004/01/19 07:52pm 發表的內容:
第一城

等我去睇下先...
作者: 小人    時間: 2004-1-19 08:42 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/19 08:19pm 發表的內容:
等我去睇下先...

我唔敢肯定架...
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-19 09:00 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由小人2004/01/19 08:42pm 發表的內容:
我唔敢肯定架...

睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)
作者: 神原takuya    時間: 2004-1-19 09:11 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/19 09:00pm 發表的內容:
睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)

有錢仔....-.-
作者: 小人    時間: 2004-1-19 09:23 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/19 09:00pm 發表的內容:
睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)

係沙田買卡?貴死你呀~
作者: 小人    時間: 2004-1-19 09:24 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由神原takuya2004/01/19 09:11pm 發表的內容:
有錢仔....-.-

哈~好有米
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-19 09:36 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由小人2004/01/19 09:24pm 發表的內容:
哈~好有米

邊個話...
作者: 小人    時間: 2004-1-19 09:44 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/19 09:36pm 發表的內容:
邊個話...

你話:睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)
我呢個禮拜可能去(唔係為卡),
見到有先tell you

作者: 鬼魂    時間: 2004-1-20 09:00 AM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由小人2004/01/19 09:44pm 發表的內容:
你話:睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)
我呢個禮拜可能去(唔係為卡),
見到有先tell you

好呀^^...唔該你喎 ~
作者: 小人    時間: 2004-1-20 10:08 AM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/01/20 09:00am 發表的內容:
好呀^^...唔該你喎 ~

no thx...順路姐
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-22 10:54 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

仲有冇人見到?
作者: 小人    時間: 2004-1-24 09:42 AM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?

to鬼魂:
暫時冇
作者: 鬼魂    時間: 2004-1-24 02:07 PM     標題: 而家市面上有冇23代暴龍咭的紙包裝(不是擴張包)?



QUOTE:
下面引用由小人2004/01/24 09:42am 發表的內容:
to鬼魂:
暫時冇

ok~唔該你~




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0