下面引用由Evan在 2004/01/16 01:49pm 發表的內容:
u say 水貨?
下面引用由鬼魂在 2004/01/18 04:10pm 發表的內容:
唔係...水貨我見過...我係話平日賣$8~$10一包4張個d...
下面引用由loklee在 2004/01/18 04:47pm 發表的內容:
o個d係水貨
唔係水貨係6張
right?
下面引用由鬼魂在 2004/01/19 10:34am 發表的內容:
係~
但係唔係水貸-.-
下面引用由小人在 2004/01/19 11:38am 發表的內容:
之前我我在沙田看過有鋪頭有賣呢D紙包既22代,
$6蚊,幾底,可能個度都會入23代貨(4張包)
下面引用由鬼魂在 2004/01/19 03:09pm 發表的內容:
沙田邊到?
下面引用由小人在 2004/01/19 07:52pm 發表的內容:
第一城
下面引用由鬼魂在 2004/01/19 08:19pm 發表的內容:
等我去睇下先...
下面引用由小人在 2004/01/19 08:42pm 發表的內容:
我唔敢肯定架...
下面引用由鬼魂在 2004/01/19 09:00pm 發表的內容:
睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)
下面引用由鬼魂在 2004/01/19 09:00pm 發表的內容:
睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)
下面引用由神原takuya在 2004/01/19 09:11pm 發表的內容:
有錢仔....-.-
下面引用由小人在 2004/01/19 09:24pm 發表的內容:
哈~好有米
下面引用由鬼魂在 2004/01/19 09:36pm 發表的內容:
邊個話...
下面引用由小人在 2004/01/19 09:44pm 發表的內容:
你話:睇下有冇,冇都買下D咭啦($.$)
我呢個禮拜可能去(唔係為卡),
見到有先tell you
下面引用由鬼魂在 2004/01/20 09:00am 發表的內容:
好呀^^...唔該你喎 ~
下面引用由小人在 2004/01/24 09:42am 發表的內容:
to鬼魂:
暫時冇