下面引用由asasaass在 2006/02/14 07:55pm 發表的內容:forum.hkdmc.org4L'U%u&c _
首先用3隻惡魔蛋(1隻都得不過用魔王蛋生出黎o既o野要進成長期先,用短命種啦999-1011),再進哂惡魔,整死哂佢地,拎哂佢地d蛋碎(D蛋碎係小妖既蛋碎係嫁),再整一隻魔王蛋,用蛋蛋將佢魔王蛋生出黎既唔知乜野獸= =進化 ...
&x%j)U*Z/{:S![6{!\$X自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong
下面引用由asasaass在 2006/02/14 07:55pm 發表的內容:
2m,i-T4v:M:o.yforum.hkdmc.org首先用3隻惡魔蛋(1隻都得不過用魔王蛋生出黎o既o野要進成長期先,用短命種啦999-1011),再進哂惡魔,整死哂佢地,拎哂佢地d蛋碎(D蛋碎係小妖既蛋碎係嫁),再整一隻魔王蛋,用蛋蛋將佢魔王蛋生出黎既唔知乜野獸= =進化 ...
/s.m)C!Y2z(}4z;z香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)