Board logo

標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲 [打印本頁]

作者: MR_Cheung    時間: 2004-3-9 12:28 AM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲? :em12:

作者: dttom    時間: 2004-3-9 09:46 PM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

要先看看是誰。
作者: 冰火神    時間: 2004-3-17 08:49 AM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

我會ga~~
作者: 小人    時間: 2004-3-17 04:06 PM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

我左我出乜卡必講
作者: F42004    時間: 2004-3-17 10:25 PM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

如果係靚仔就唔會(天音:偏心!)
如果唔係~就會話:「那位小帥哥~...你通水?找死!」
XDDDDD~
作者: 白虎    時間: 2004-5-16 04:43 PM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

看看是誰al

作者: 鬼魂    時間: 2004-5-16 07:38 PM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

睇下邊個...
作者: 456    時間: 2004-6-6 02:49 AM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲



QUOTE:
下面引用由鬼魂2004/05/16 07:38pm 發表的內容:
睇下邊個...

梗係睇下係邊個la
如果is ................
會俾佢打到↓
                     

作者: 對戰卡高手輝    時間: 2004-6-8 10:02 PM     標題: 如果大家見到比賽時有人通水會唔會出聲

我一定出聲
如果唔係對我地好唔公平




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0