Board logo

標題: Booster [打印本頁]

作者: 火渡海    時間: 2005-1-21 11:36 PM     標題: Booster

有冇人知道booster25幾時出?
作者: Evan    時間: 2005-1-21 11:49 PM     標題: Booster

2005 年3月下旬
同DNA 暴龍機一齊出
作者: 火渡海    時間: 2005-1-24 09:28 PM     標題: Booster

thx





歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0