Board logo

標題: DR-3 點有 [打印本頁]

作者: chanwai2005    時間: 2005-6-8 11:26 PM     標題: DR-3 點有

DR-3 點有
作者: Evan    時間: 2005-6-8 11:42 PM     標題: DR-3 點有

這張吧
http://www.geocities.co.jp/Playtown-Toys/1116/web-digimon/dr-3.jpg
買D-Real 公仔撒多格杜才有
作者: chanwai2005    時間: 2005-6-9 12:15 AM     標題: DR-3 點有

值幾錢?
作者: haro54    時間: 2005-6-9 10:47 AM     標題: DR-3 點有

以前40, 宜家唔知==...




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0