Board logo

標題: 呢張有咩用ar? [打印本頁]

作者: tak1206hkhk    時間: 2005-11-29 06:50 AM     標題: 呢張有咩用ar?

http://tnis.hp.infoseek.co.jp/web-digimon/st-818.jpg
作者: G3-X    時間: 2005-12-8 04:36 PM     標題: 呢張有咩用ar?



QUOTE:
下面引用由tak1206hkhk2005/11/29 06:50am 發表的內容:
(tnis.hp.infoseek.co.jp/web-digimon/st-818.jpg)

我知呀(應該)係好似係要一級一級咁進化上去,但呢張可以就咁變究極級(應該係咁)^v^
作者: G3-X    時間: 2005-12-8 04:41 PM     標題: 呢張有咩用ar?



QUOTE:
下面引用由G3-X2005/12/08 04:36pm 發表的內容:
我知呀(應該)係好似係要一級一級咁進化上去,但呢張可以就咁變究極級(應該係咁)^v^

如果唔係,你記住和我講番和唔好見怪我哦=.=我係新手來的,ok嗎?
作者: 神原takuya    時間: 2005-12-8 06:27 PM     標題: 呢張有咩用ar?



QUOTE:
下面引用由G3-X2005/12/08 04:36pm 發表的內容:
我知呀(應該)係好似係要一級一級咁進化上去,但呢張可以就咁變究極級(應該係咁)^v^

亂9up....
作者: dttom    時間: 2006-1-24 11:22 PM     標題: 呢張有咩用ar?

對手如果從lv3/4直接進至/融合/出現究 相手lost point直接 -10
自分是lv3或融合體才能使用




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0