Board logo

標題: 邊個有24代個隻真紅蓮金咭(bo-1123)呀? 我想要呀! 留 MSN 吖 [打印本頁]

作者: alanhon2006    時間: 2006-1-22 11:35 PM     標題: 邊個有24代個隻真紅蓮金咭(bo-1123)呀? 我想要呀! 留 MSN 吖

留價吖唔該...
作者: KwokChunKan    時間: 2006-1-23 09:16 PM     標題: 邊個有24代個隻真紅蓮金咭(bo-1123)呀? 我想要呀! 留 MSN 吖

                            你有冇奧米加金
作者: alanhon2006    時間: 2006-1-24 09:43 PM     標題: 邊個有24代個隻真紅蓮金咭(bo-1123)呀? 我想要呀! 留 MSN 吖

ys
but no sell
作者: KwokChunKan    時間: 2006-1-25 06:19 PM     標題: 邊個有24代個隻真紅蓮金咭(bo-1123)呀? 我想要呀! 留 MSN 吖

我有紅蓮金咭\
換bx 29 ok?
回覆我啦   my email is ↓↓↓↓↓
                        kwokchunkan2006@yahoo.com.hk




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0