Board logo

標題: 請教教路!!! [打印本頁]

作者: seeddestiny    時間: 2006-10-31 04:52 PM     標題: 請教教路!!!

假若係Real Player度播野,播到某畫面pause咗過畫面,forum.hkdmc.org9H!p7H F1u.^$_
咁點樣cut嗰幅畫面?
作者: qaz    時間: 2006-10-31 06:36 PM     標題: 請教教路!!!

其實.......我都唔識
作者: seeddestiny    時間: 2006-10-31 06:56 PM     標題: 請教教路!!!

..........無奈.......... :em16:
3Z S7L-W&S-x,c/x![;p"G香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)快揾人教吓我 :em16:
作者: Evan    時間: 2006-10-31 10:21 PM     標題: 請教教路!!!

用小畫家?_?
作者: qaz    時間: 2006-11-1 07:32 AM     標題: 請教教路!!!



QUOTE:
下面引用由Evan2006/10/31 10:21pm 發表的內容:
9];O;o%A.E3{:]+Y$v!Z香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)用小畫家?_?自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong7z:Q;j9Q%s/o(A

&E:Q#n)Z!s
小畫家用唔到,會出左一個黑色的野(三陪速?)
作者: Evan    時間: 2006-11-1 09:58 PM     標題: 請教教路!!!

-i.U&g"^(X"t9S-f,t6Y
有次我用小畫家ok
7[.u(B;e:J)c0Oforum.hkdmc.org但多數黑色 =_=
作者: angemon    時間: 2006-11-2 12:56 PM     標題: 請教教路!!!

你嘗試用print screen鍵啦#R-W2b8I3h6[1f.p [
不過,有時會失敗=.=!!!數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay0s:l*K0u+T7P,j,J
原因我也未知。
作者: seeddestiny    時間: 2006-11-2 04:06 PM     標題: 請教教路!!!

即係點?我要cut畫面咋 :em16:
作者: Evan    時間: 2006-11-4 08:52 PM     標題: 請教教路!!!

用print screen一貼黑色=.-
作者: seeddestiny    時間: 2006-11-4 09:12 PM     標題: 請教教路!!!



QUOTE:
下面引用由Evan2006/11/04 08:52pm 發表的內容:
.e"b+Q&G*c香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)用print screen一貼黑色=.-數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay#E4v6A/W,Y2y(e'Z

+~#F+D(b.{+l2n/Hforum.hkdmc.org?????????可否一步步教?????? :em14:
作者: qaz    時間: 2006-11-9 09:49 PM     標題: 請教教路!!!

頭先yahoo知識睇到
&z2H,}(z"|1jforum.hkdmc.orghttp://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006081201376
.d4_1@-n/e可能幫到大家
作者: Evan    時間: 2006-11-21 10:54 PM     標題: 請教教路!!!

原來
"Q6t u$e'P7S:U2?)zRealPlayer 10才得=_=
(])\ y"D%q#q




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0