Board logo

標題: 你地對觀星者有咩睇法? [打印本頁]

作者: samshum    時間: 2006-10-3 08:32 PM     標題: 你地對觀星者有咩睇法?

你地睇完對觀星者之後有咩睇法?forum.hkdmc.org5c5w9{;E3`&g.L7S
我咪睇過陣好期待....forum.hkdmc.org)F5i:C"K3m%|$s#w
但係睇到左第2小節就悶悶地(冇大型打架埸面)
;U3J$f9F5C;u4d2B自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong第3集就好似睇緊wing gundam緊(狗唔答8)=.=
作者: qaz    時間: 2006-10-3 08:36 PM     標題: 你地對觀星者有咩睇法?

觀星者都唔錯啦,但又係d機設....
作者: wing0    時間: 2006-10-3 08:52 PM     標題: 你地對觀星者有咩睇法?

講真,我對呢套野已經冇麥興趣……




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0