標題:
數碼舊卡問題
[打印本頁]
作者:
JasonWigan27
時間:
2008-8-18 03:19 PM
標題:
數碼舊卡問題
我有舊卡問題問[舊卡係背面綠果隻]
因為之後無耐我要考童軍搜集張
我怕佢會問我d卡既難問題
我買舊卡都係儲下同人換下架咋
所以想了解下先
玩法我知
但係我想知2002年之前出既卡上面
咪有個藍色既野[姐係介紹隻野係咩體,咩型,咩種果道]
有d就咁得舊藍色野
有d有藍色野之外重會有個好細既數字
我想知果d咩野尼架
同埋卡上面既條碼有咩用
點解2001年之前既卡會無條碼?
唔該幫幫手
唔係可能pass唔到 :16:
作者:
Evan
時間:
2008-8-18 11:37 PM
標題:
數碼舊卡問題
卡上面既條碼 FOR D-SCANNER 用
2001年之前既卡會無條碼因為未有d-scanner
-=-=-=-=- 以下內容由
Evan
在
2008年08月18日 11:37pm
時新增 -=-=-=-=-
考童軍會問DM CARD?
好怪
作者:
KwokChunKan
時間:
2008-8-19 12:16 AM
標題:
數碼舊卡問題
QUOTE:
下面引用由
JasonWigan27
在
2008/08/18 03:19pm
發表的內容:
我有舊卡問題問因為之後無耐我要考童軍搜集張
我怕佢會問我d卡既難問題
我買舊卡都係儲下同人換下?有d就咁得舊藍色野
...
果d細數字係咪 r - xx 咁樣
如果係 果d係重出ge咭 即係一代咭包含數代ge咭 以前好似叫v1 同v2代
V1就唔係好記得 V2就係booster6-9 starter 3 印象中^^
作者:
Evan
時間:
2008-8-19 11:25 PM
標題:
數碼舊卡問題
KwokChunKan
我想知WHY 考童軍會問DM CARD? @@
作者:
JasonWigan27
時間:
2008-8-20 08:49 PM
標題:
數碼舊卡問題
搜集張係要搜集一樣野6個月以上
我得數碼卡
咪要用l0r
同埋我講緊既數字唔係r咩咩果d
你地搵左2002既卡啦
係佢某某體[即係好似究極體果d介紹]上面會有個藍色野架
一d卡重會有埋個白色圓形[好細架咋]
入面有個數字
幫幫手啦唔該 :2:
作者:
神原takuya
時間:
2008-8-20 11:09 PM
標題:
數碼舊卡問題
1代表 D-scanner ver.1
2則代表ver.2
3就代表ver,3囉
其實,人家都不知道的,又怎知你說的是虛還是實?
作者:
Evan
時間:
2008-8-20 11:13 PM
標題:
數碼舊卡問題
QUOTE:
下面引用由
JasonWigan27
在
2008/08/20 08:49pm
發表的內容:
搜集張係要搜集一樣野6個月以上
我得數碼卡
咪要用l0r
同埋我講緊既數字唔係r咩咩果d
...
D教練也不知..你點寫也冇所謂
佢地會找嗎?
作者:
JasonWigan27
時間:
2008-8-22 01:37 PM
標題:
數碼舊卡問題
童軍信用為人敬...加上如果唔人知道我老作,一定死緊
作者:
Evan
時間:
2008-8-22 11:03 PM
標題:
數碼舊卡問題
不是叫你作
你大約意思也得
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0