Board logo

標題: 問題一問 [打印本頁]

作者: 京治    時間: 2006-8-16 11:16 AM     標題: 問題一問

[這篇文章最後由京治在 2006/08/16 05:22pm 第 4 次編輯]

想問下V仔獸ex係幾第幾號?
飛虫獸又係第幾號?


[color=#990000]-=-=-=-=- 以下內容由 京治2006年08月16日 11:21am 時新增 -=-=-=-=-
我打贏左小光6次都囉唔到seven卡點解禁既?
我已經打到去無限塔,唔知點解個挑戰位重係紅字,打唔到,去到d到就停左
作者: bin9992005    時間: 2006-8-16 07:11 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由京治2006/08/16 11:16am 發表的內容:

想問下係幾第幾號?
飛虫獸又係第幾號?

-=-=-=-=- 以下內容由 京治 在 2006年08月16日 11:21am 時新增 -=-=-=-=-
我打贏左小光6次都囉唔到seven卡點解禁既?
我已經打到去無限塔,唔知點解個挑戰位重係紅字,打唔到,去到d到就停左

飛虫獸117號
V仔獸ex12號
作者: -Kiba-    時間: 2006-8-17 02:34 AM     標題: 問題一問

[這篇文章最後由Gaomon在 2006/08/17 09:54am 第 1 次編輯]

QUOTE:
下面引用由京治2006/08/16 11:16am 發表的內容:
我打贏左小光6次都囉唔到seven卡點解禁既?
我已經打到去無限塔,唔知點解個挑戰位重係紅字,打唔到,去到d到就停左

可能你要同太一講過嘢再戰勝小光 6 次先有 (只係可能)
至於無限塔嗰度,喺未第 2 次戰勝阿保加利獸之前係唔會有得畀你無限次參加 li 度嘅 Battle Arena,但係進度嘅中途會有一次 Piedmon (唔識打中文,唔知有無串錯) 同超惡魔獸嘅 Battle Arena
作者: 京治    時間: 2006-8-17 01:46 PM     標題: 問題一問

[這篇文章最後由京治在 2006/08/17 02:32pm 第 1 次編輯]

QUOTE:
下面引用由Gaomon2006/08/17 02:34am 發表的內容:
可能你要同太一講過嘢再戰勝小光 6 次先有 (只係可能)
至於無限塔嗰度,喺未第 2 次戰勝阿保永~嘅 Battle Arena

我成34年無打d隻gamelu
唔該晒先,原來小光係女仔離既
作者: annisooa    時間: 2006-8-17 01:57 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由京治2006/08/17 01:46pm 發表的內容:
我成34年無打d隻gamelu
唔該晒先,原來小光係女仔離既

34年.....你e加幾old...唔介意講俾我知@@
作者: 京治    時間: 2006-8-17 02:33 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由annisooa2006/08/17 01:57pm 發表的內容:
34年.....你e加幾old...唔介意講俾我知@@

隻game係2000年出,34年都無人信la..哈哈
應該係三四年
作者: 京治    時間: 2006-8-17 02:35 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由bin99920052006/08/16 07:11pm 發表的內容:
飛虫獸117號
V仔獸ex12號

儀家終於合到帝王龍甲獸la
唔該晒
作者: annisooa    時間: 2006-8-17 02:48 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由京治2006/08/17 02:33pm 發表的內容:
隻game係2000年出,34年都無人信la..哈哈
應該係三四年

=.=...仲以因為你40幾50幾=.=
想不到隻game幾時出 :em06:
作者: Evan    時間: 2006-8-18 03:51 PM     標題: 問題一問

40幾50幾play DIGIMON xDDDDDDDDDDDDDD
作者: 京治    時間: 2006-8-19 04:21 PM     標題: 問題一問

求救
我儀家打左一次無限塔
唔知點樣打落去
我已經戰勝200百場以上

作者: -Kiba-    時間: 2006-8-19 06:25 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由京治2006/08/19 04:21pm 發表的內容:
求救
我儀家打左一次無限塔
唔知點樣打落去
我已經戰勝200百場以上

你同太一對話,之後會有多一個出現,嗰個地方有 Battle Arena,要參加嘅話副 Deck 唔可以有 Option Card
戰勝咗 Battle Arena 返去太一嗰度,有暴龍獸嘅 Battle Arena
戰勝咗暴龍獸嘅 Battle Arena,去有 02 主角嘅地方會有 Extra Arena (京嗰度,戰勝咗 Extra Arena 一之後會多一個 Beet Arena)
全 Extra Arena 戰勝過一次後返去太一嗰度有戰鬥暴龍獸嘅 Battle Arena,戰勝後可以同太一對戰
跟住可以再去打 Extra Arena,會有新嘅進化體對戰,同一時間,01 主角會出現,要同佢哋對戰首先要戰勝佢哋嘅 partners,一個 city 有一個主角
唔知小弟幫唔幫到你
作者: 京治    時間: 2006-8-19 06:49 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由Gaomon2006/08/19 06:25pm 發表的內容:
你同太一對話,之後會有多一個出現,嗰個地方有 Battle Arena,要參加嘅話副 Deck 唔可以有 Option Card
戰勝咗 Battle Arena 返去太一嗰度,有暴龍獸嘅 Battle Arena
戰勝ࡵ ...

明白了,原來要用無道具卡既deck打吸血魔獸

作者: 京治    時間: 2006-8-22 12:17 PM     標題: 問題一問

連勝 高貴薔薇獸 10次
佢係唔係係初心鎮
作者: -Kiba-    時間: 2006-8-22 01:20 PM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由京治2006/08/22 00:17pm 發表的內容:
連勝 高貴薔薇獸 10次
佢係唔係係初心鎮

佢係喺初心鎮,但係小弟唔知係唔係要戰勝 Haunted Arena 先有 Downloader (唔知有無串錯字) 拎

作者: 京治    時間: 2006-8-24 12:12 AM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由Gaomon2006/08/22 01:20pm 發表的內容:
佢係喺初心鎮,但係小弟唔知係唔係要戰勝 Haunted Arena 先有 Downloader (唔知有無串錯字) 拎

但係我都打唔到佢,點拎
作者: -Kiba-    時間: 2006-8-24 09:20 AM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由京治2006/08/24 00:12am 發表的內容:
但係我都打唔到佢,點拎

可能你要戰勝暴龍獸嘅 Battle Arena 先有得同佢對戰
作者: 京治    時間: 2006-8-26 11:33 PM     標題: 問題一問

Holy   : 連勝 究極天使獸 5次
其實佢係邊

作者: -Kiba-    時間: 2006-8-27 10:02 AM     標題: 問題一問



QUOTE:
下面引用由京治2006/08/26 11:33pm 發表的內容:
Holy   : 連勝 究極天使獸 5次
其實佢係邊

究極天使獸,係喺天使獸嗰個城市;要同究極天使獸對戰,首先要戰勝究極天使獸嘅 Extra Arena




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0