Board logo

標題: 大家覺得邊個援助最正?(正既意義係好個人,你覺得好笑又得,好勁都得) [打印本頁]

作者: GoKoU    時間: 2007-1-15 04:47 PM     標題: 大家覺得邊個援助最正?(正既意義係好個人,你覺得好笑又得,好勁都得)

以上係一D常見既援助,
有D仲好正既TIM,
睇下你地鐘意邊個。
作者: -Kiba-    時間: 2007-1-15 10:29 PM     標題: 大家覺得邊個援助最正?(正既意義係好個人,你覺得好笑又得,好勁都得)

我選擇咗加魯魯獸,加魯魯獸用黎保命唔錯,而且我幾鐘意加魯魯獸 li 隻獸

-=-=-=-=- 以下內容由 Gaomon2007年01月15日 10:58pm 時新增 -=-=-=-=-
超惡魔獸好似係,自己 HP 變 10,相手之屬性變暗黑

-=-=-=-=- 以下內容由 Gaomon2007年01月16日 10:40am 時新增 -=-=-=-=-
暗古尼獸係,對手嘅屬性係珍種,對手 HP 變 100
作者: GoKoU    時間: 2007-1-16 10:39 AM     標題: 大家覺得邊個援助最正?(正既意義係好個人,你覺得好笑又得,好勁都得)

我都唔記得左,
而家仲冇得改tim....
我重玩card game有d都唔記得lu

作者: -Kiba-    時間: 2007-1-16 11:23 AM     標題: 大家覺得邊個援助最正?(正既意義係好個人,你覺得好笑又得,好勁都得)



QUOTE:
下面引用由GoKoU2007/01/16 10:39am 發表的內容:
我都唔記得左,
而家仲冇得改tim....
我重玩card game有d都唔記得lu

要記得晒 300 張 Cards 嘅嘢係好難,我都記唔晒
作者: testing1    時間: 2007-1-17 04:19 AM     標題: 大家覺得邊個援助最正?(正既意義係好個人,你覺得好笑又得,好勁都得)

紅加布,淺比特~
打A都係用呢2張嬴~ccc

作者: GoKoU    時間: 2007-1-17 12:35 PM     標題: 大家覺得邊個援助最正?(正既意義係好個人,你覺得好笑又得,好勁都得)

我打A係用迎擊既獸,
少用援助,
一開始玩果陣就用積木獸,
而家重玩我冇乜用到呢D援助XD




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0