Board logo

標題: 我係初心者唔識玩卡著左card game 2 [打印本頁]

作者: donlung    時間: 2007-1-17 10:15 PM     標題: 我係初心者唔識玩卡著左card game 2

我打完開始果到-->火山-->森林-->冰果到
之後就冇開新路喇之後點呢:em14:  :em14:
作者: testing1    時間: 2007-1-17 11:25 PM     標題: 我係初心者唔識玩卡著左card game 2

印象中 冰果度打完比賽之後去垃圾山@_@
作者: donlung    時間: 2007-1-18 12:27 AM     標題: 我係初心者唔識玩卡著左card game 2

係冰果度唔開比我打丫∼
作者: -Kiba-    時間: 2007-1-18 06:20 PM     標題: 我係初心者唔識玩卡著左card game 2



QUOTE:
下面引用由donlung2007/01/18 00:27am 發表的內容:
係冰果度唔開比我打丫∼

去冰嘅 Battle Cafe,同加魯魯獸對話,之後戰勝加魯魯獸,就會開放 Battle Arena 同有新嘅路




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0