標題:
我係初心者唔識玩卡著左card game 2
[打印本頁]
作者:
donlung
時間:
2007-1-17 10:15 PM
標題:
我係初心者唔識玩卡著左card game 2
我打完開始果到-->火山-->森林-->冰果到
之後就冇開新路喇之後點呢:em14: :em14:
作者:
testing1
時間:
2007-1-17 11:25 PM
標題:
我係初心者唔識玩卡著左card game 2
印象中 冰果度打完比賽之後去垃圾山@_@
作者:
donlung
時間:
2007-1-18 12:27 AM
標題:
我係初心者唔識玩卡著左card game 2
係冰果度唔開比我打丫∼
作者:
-Kiba-
時間:
2007-1-18 06:20 PM
標題:
我係初心者唔識玩卡著左card game 2
QUOTE:
下面引用由
donlung
在
2007/01/18 00:27am
發表的內容:
係冰果度唔開比我打丫∼
去冰嘅 Battle Cafe,同加魯魯獸對話,之後戰勝加魯魯獸,就會開放 Battle Arena 同有新嘅路
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0