Board logo

標題: hi come la [打印本頁]

作者: alodefok    時間: 2008-12-6 07:56 PM     標題: hi come la

[ADMINOPE=yuensiuchung|alodefok|威望由 0 減少至 -1|惡意呃POST,再犯即禁言    |1228575462][ADMINOPE=yuensiuchung|alodefok|懲罰積分 35|惡意呃POST|1228575375] :23:
  













-=-=-=-=- 以下內容由 alodefok2008年12月06日 07:56pm 時新增 -=-=-=-=-

作者: yuyusteffi    時間: 2008-12-6 09:24 PM     標題: hi come la

乜都睇5到,得D字.....
作者: azsx77    時間: 2008-12-6 09:59 PM     標題: hi come la



QUOTE:
下面引用由alodefok2008/12/06 07:56pm 發表的內容:
  
4_390
b-ravburs
zsx
...

死傻仔呃post!!封佢啦
作者: yuensiuchung    時間: 2008-12-6 10:58 PM     標題: hi come la

無意義文章
lock




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0