標題:
hi come la
[打印本頁]
作者:
alodefok
時間:
2008-12-6 07:56 PM
標題:
hi come la
[ADMINOPE=yuensiuchung|alodefok|威望由 0 減少至 -1|惡意呃POST,再犯即禁言 |1228575462][ADMINOPE=yuensiuchung|alodefok|懲罰積分 35|惡意呃POST|1228575375] :23:
-=-=-=-=- 以下內容由
alodefok
在
2008年12月06日 07:56pm
時新增 -=-=-=-=-
作者:
yuyusteffi
時間:
2008-12-6 09:24 PM
標題:
hi come la
乜都睇5到,得D字.....
作者:
azsx77
時間:
2008-12-6 09:59 PM
標題:
hi come la
QUOTE:
下面引用由
alodefok
在
2008/12/06 07:56pm
發表的內容:
4_390
b-ravburs
zsx
...
死傻仔呃post!!封佢啦
作者:
yuensiuchung
時間:
2008-12-6 10:58 PM
標題:
hi come la
無意義文章
lock
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0