Board logo

標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集 [打印本頁]

作者: Kong炒牛河    時間: 2007-3-22 10:23 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

如題 求求各位大大

-=-=-=-=- 以下內容由 Kong炒牛河2007年03月22日 10:24pm 時新增 -=-=-=-=-


-=-=-=-=- 以下內容由 Kong炒牛河2007年03月22日 10:26pm 時新增 -=-=-=-=-
我現在才看到第44集>3<
作者: Reimu007    時間: 2007-3-22 10:30 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

foxy通係會係字幕組整左最新果集
之後3日就會係foxy dl到=_=
無字幕果d佢地晤會出現=_=”
最新有字幕既先44=_=
所以dl到既都係44=_=”
作者: Kong炒牛河    時間: 2007-3-22 10:34 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

原來如始!!!     多謝大大^-^   但是45集何是有????????
作者: Reimu007    時間: 2007-3-22 10:40 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集



QUOTE:
下面引用由Kong炒牛河2007/03/22 10:34pm 發表的內容:
原來如始!!!     多謝大大^-^   但是45集何是有????????

45集果D係要係E個版到DL冇字幕既黎睇=_=
睇左咁多有字幕DS=_=
睇幾集冇字幕應該冇太大分別-_-
你大概都只佢講咩-_-”
你睇完可以係E區睇番D中文翻譯=_=”
作者: Kong炒牛河    時間: 2007-3-22 10:43 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
作者: Reimu007    時間: 2007-3-22 11:16 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

[這篇文章最後由kenwong007在 2007/03/22 11:18pm 第 1 次編輯]

QUOTE:
下面引用由Kong炒牛河2007/03/22 10:43pm 發表的內容:
foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

應該係43集=_=”
我36集之後都冇去FOXY DL=_=”
但係FOXY DL得既就只有最新既有字幕既DS=_=”
冇字幕既晤會係果到一次=_=
頭先既說話已經講過一次-_-”

作者: netso    時間: 2007-3-29 03:54 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

foxy 唔好的  d人 48 he先得45 -0-
作者: andrewfire21    時間: 2007-12-12 05:30 PM     標題: [求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集

我look過係日文ar :16:




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0