標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
[打印本頁]
作者:
Kong炒牛河
時間:
2007-3-22 10:23 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
如題 求求各位大大
-=-=-=-=- 以下內容由
Kong炒牛河
在
2007年03月22日 10:24pm
時新增 -=-=-=-=-
-=-=-=-=- 以下內容由
Kong炒牛河
在
2007年03月22日 10:26pm
時新增 -=-=-=-=-
我現在才看到第44集>3<
作者:
Reimu007
時間:
2007-3-22 10:30 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
foxy通係會係字幕組整左最新果集
之後3日就會係foxy dl到=_=
無字幕果d佢地晤會出現=_=”
最新有字幕既先44=_=
所以dl到既都係44=_=”
作者:
Kong炒牛河
時間:
2007-3-22 10:34 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
原來如始!!! 多謝大大^-^ 但是45集何是有????????
作者:
Reimu007
時間:
2007-3-22 10:40 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
QUOTE:
下面引用由
Kong炒牛河
在
2007/03/22 10:34pm
發表的內容:
原來如始!!! 多謝大大^-^ 但是45集何是有????????
45集果D係要係E個版到DL冇字幕既黎睇=_=
睇左咁多有字幕DS=_=
睇幾集冇字幕應該冇太大分別-_-
你大概都只佢講咩-_-”
你睇完可以係E區睇番D中文翻譯=_=”
作者:
Kong炒牛河
時間:
2007-3-22 10:43 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
作者:
Reimu007
時間:
2007-3-22 11:16 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
[這篇文章最後由kenwong007在 2007/03/22 11:18pm 第 1 次編輯]
QUOTE:
下面引用由
Kong炒牛河
在
2007/03/22 10:43pm
發表的內容:
foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
應該係43集=_=”
我36集之後都冇去FOXY DL=_=”
但係FOXY DL得既就只有最新既有字幕既DS=_=”
冇字幕既晤會係果到一次=_=
頭先既說話已經講過一次-_-”
作者:
netso
時間:
2007-3-29 03:54 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
foxy 唔好的 d人 48 he先得45 -0-
作者:
andrewfire21
時間:
2007-12-12 05:30 PM
標題:
[求助]foxy現在可以下載Digimon Savers第幾集
我look過係日文ar :16:
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0