標題:
進化條件一問~急~幫幫手
[打印本頁]
作者:
SING星
時間:
2007-5-5 12:04 PM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
藍色熊仔獸進化左藍色隻狼之後隻完全体
:T#s1y%~'@)s0M/{9J$|香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等
尾2個條件係咩~唔知咩1回使用~
香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)4Q"J$S)E/l3[)G
教教我~pls~
作者:
crief555
時間:
2007-5-5 12:09 PM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
應該係用藍色指令一次,我開部PS2睇睇
作者:
SING星
時間:
2007-5-5 01:00 PM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
好唔該你~我都試下先
作者:
-Kiba-
時間:
2007-5-5 07:15 PM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
竟然會有人話加奧獸係熊 ...... ,真係第 1 次見,多數 d 人都話佢係狗狗 ......
作者:
jackson3
時間:
2007-5-5 09:05 PM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
原來係咁過架...........
作者:
crief555
時間:
2007-5-5 09:11 PM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
我一睇就知加奧獸係狼,= =,狗我就真係重來冇咁lum過= =,仲熊tim= =
作者:
-Kiba-
時間:
2007-5-6 09:38 AM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
QUOTE:
下面引用由
crief555
在
2007/05/05 09:11pm
發表的內容:
forum.hkdmc.org'B!g:}$]8i'q5V4e
我一睇就知加奧獸係狼,= =,狗我就真係重來冇咁lum過= =,仲熊tim= =
香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC),^)~-m6^5~2g7m!O!Q
香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC);_%W6R7e$}-F/p'i
其實喺動畫度佢都畀人話過係狗狗兩次,只係佢自己否認係狗狗,其實我覺得加奧獸係似狗狗,係加奧加獸先開始似狼
作者:
cphray
時間:
2007-6-14 11:02 PM
標題:
進化條件一問~急~幫幫手
[POSTISDELETE=copy][ADMINOPE=Evan|cphray|懲罰積分 25|copy reply|1183278203]其實喺動畫度佢都畀人話過係狗狗兩次,只係佢自己否認係狗狗,其實我覺得加奧獸係似狗狗,係加奧加獸先開始似狼
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0