Board logo

標題: 進化條件一問~急~幫幫手 [打印本頁]

作者: SING星    時間: 2007-5-5 12:04 PM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手

藍色熊仔獸進化左藍色隻狼之後隻完全体
:T#s1y%~'@)s0M/{9J$|香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等尾2個條件係咩~唔知咩1回使用~香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)4Q"J$S)E/l3[)G
教教我~pls~
作者: crief555    時間: 2007-5-5 12:09 PM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手

應該係用藍色指令一次,我開部PS2睇睇
作者: SING星    時間: 2007-5-5 01:00 PM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手

好唔該你~我都試下先
作者: -Kiba-    時間: 2007-5-5 07:15 PM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手

竟然會有人話加奧獸係熊 ...... ,真係第 1 次見,多數 d 人都話佢係狗狗 ......
作者: jackson3    時間: 2007-5-5 09:05 PM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手

原來係咁過架...........
作者: crief555    時間: 2007-5-5 09:11 PM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手

我一睇就知加奧獸係狼,= =,狗我就真係重來冇咁lum過= =,仲熊tim= =
作者: -Kiba-    時間: 2007-5-6 09:38 AM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手



QUOTE:
下面引用由crief5552007/05/05 09:11pm 發表的內容:forum.hkdmc.org'B!g:}$]8i'q5V4e
我一睇就知加奧獸係狼,= =,狗我就真係重來冇咁lum過= =,仲熊tim= =香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC),^)~-m6^5~2g7m!O!Q

香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC);_%W6R7e$}-F/p'i
其實喺動畫度佢都畀人話過係狗狗兩次,只係佢自己否認係狗狗,其實我覺得加奧獸係似狗狗,係加奧加獸先開始似狼
作者: cphray    時間: 2007-6-14 11:02 PM     標題: 進化條件一問~急~幫幫手

[POSTISDELETE=copy][ADMINOPE=Evan|cphray|懲罰積分 25|copy reply|1183278203]其實喺動畫度佢都畀人話過係狗狗兩次,只係佢自己否認係狗狗,其實我覺得加奧獸係似狗狗,係加奧加獸先開始似狼




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0