Board logo

標題: [討論]剎那係劇場版會用咩機??? [打印本頁]

作者: 123147    時間: 2009-4-11 11:21 AM     標題: [討論]剎那係劇場版會用咩機???

剎那係劇場版會用咩機香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)7n7`;`:I%O'R,`5f+z;j+|
Exia R2,00 Gundam,定係新機
作者: 紫水晶    時間: 2009-4-19 09:58 PM

劇場版<---未聽過既?
+Q"p!_5F%}*o"]'F6z;G香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)幾時出?
作者: 獅子王凱    時間: 2009-4-20 05:34 PM     標題: 回復 #2 紫水晶 的帖子

給我重看OO S2第25集香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)1a,M)C7{,o&W'J$Q0r
在最後表明2010年公佈
"~7Q/z$y2W:{;A5k9g'D5Iforum.hkdmc.org========================自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong*l(o2g!^'q1n:k1Q
應該還是用OO吧...香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等0D.]6k1g9L [
始終Exia R2是舊貨翻新
,`&z%B7}0O/T自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong新機更恐怖,三核?四核?還是搭載更多核的機體 囧
作者: catcatenter    時間: 2009-4-27 05:17 PM

當然要用新機啦,
!z1M @,b2E2l L;Uforum.hkdmc.org唔係bandai點搵錢@@
作者: kammeng_nando    時間: 2009-5-6 05:09 PM



QUOTE:
原帖由 獅子王凱 於 2009-4-20 05:34 PM 發表
&z!_&G4r.~"p9^!w+k:Y1]:X8@自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong給我重看OO S2第25集
,B"a%X+k,E"`&C2m自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong在最後表明2010年公佈
:D5J7L;x8U2|*Z;i.D3i,[========================(J6L%f8c%v/O#?&U-U
應該還是用OO吧...數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay6G5_(l(j)K,[#b9s&d
始終Exia R2是舊貨翻新香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等&U7L2h7P l
新機更恐怖,三核?四核?還是搭載更多核的機體 囧

自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong)c!F3A-s$U.~)T1?'o

2a1[;o5y,_,V)v2w8x8cforum.hkdmc.orgforum.hkdmc.org"_0s5V)`%I
好似 d cpu o甘 3 核,4核.....
作者: samho2009    時間: 2009-5-6 10:41 PM

新機啦一定 -w-...好想知.,,,
作者: yeungnew    時間: 2009-6-17 04:41 PM



QUOTE:
原帖由 catcatenter 於 2009-4-27 09:17 AM 發表 5z.i9k'H*N6v+z)R
當然要用新機啦,香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) C'R4C2i6y.l
唔係bandai點搵錢@@

數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay.V)P8L0I:t'K:o

$D7~,U"v,O7C)w/_5~,y h最好就一次過 4 部主角機都有新機用~
-t6?'s/d2X;{"v$V0r*h:T香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等exia 變3核其他雙核~-v-
作者: 發陽肛大    時間: 2009-6-25 06:08 PM

我都覺得佢用新機會更好睇!!! 劇場版要等2010年先有得睇?
作者: derek31    時間: 2011-1-2 01:02 AM

最好就一次過 4 部主角機都有新機用 exia 變3核其他雙核~-v-




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0