Board logo

標題: ★特別卡圖區★(每5回覆加卡) [打印本頁]

作者: 40691629    時間: 2009-4-20 10:01 PM     標題: ★特別卡圖區★(每5回覆加卡)

同上

以下是:















































每5回覆加卡,請記得!!!


[ 本帖最後由 40691629 於 2009-4-20 10:08 PM 編輯 ]
作者: anson005    時間: 2009-4-20 10:07 PM

幫你加多幾張!










[ 本帖最後由 anson005 於 2009-4-20 10:09 PM 編輯 ]
作者: 40691629    時間: 2009-4-20 10:09 PM



QUOTE:
原帖由 anson005 於 2009-4-20 22:07 發表

先生,對不起,這是放特別卡用的!
作者: anson005    時間: 2009-4-20 10:13 PM     標題: 回復 #3 40691629 的帖子

放特別卡?
你唔係應該去交易區咩?
你介紹特別卡變左放特別卡!= =
作者: billy0700    時間: 2009-4-20 11:43 PM

thx info
我都儲緊..本人有以下

作者: KWA    時間: 2009-4-21 10:32 PM

請記得加卡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@0@@@@@
作者: 銘爺    時間: 2009-4-22 05:02 PM

ok la
作者: 40691629    時間: 2009-4-24 04:38 PM     標題: 加卡了!!!

加加加加加加加卡卡卡卡卡卡卡!!!!!!!
















作者: nathaniel    時間: 2009-4-26 05:38 PM

加加加加加加加多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多多dddddddddddddddddddddddd
作者: samson619    時間: 2009-4-27 08:03 PM

好勁呀!
我本人得3張特別卡
我想問下特別卡係唔係後面個圓圈係藍色?
作者: 神軒    時間: 2009-4-27 08:35 PM

那張金字的大古拉姿勢很有型的說
話說它口裡的是什麼?
作者: BITCH2009    時間: 2009-4-27 09:42 PM

yahoo有好多sp卡bid
價錢重好平架
作者: 40691629    時間: 2009-4-29 04:23 PM

又加了!!!!!哈哈哈哈哈!!!!












對不起!!我冇晒了!!!




作者: veemon-ex    時間: 2009-4-29 05:54 PM

共實你呢度係放卡定係介紹特別卡...
放卡o既可到:
http://forum.hkdmc.org/Discuz/vi ... page%3D2&page=1
作者: asd6750328    時間: 2009-4-29 09:55 PM

sadadasdasasdasdsa
作者: asd6750328    時間: 2009-4-29 10:01 PM

asdasdasasdasdasdsadasdasdasdasd
作者: asd6750328    時間: 2009-4-29 10:03 PM

sssssssssssssssssssss
作者: asd6750328    時間: 2009-4-29 10:03 PM

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
作者: asd6750328    時間: 2009-4-29 10:03 PM

ssssssssssssssssss
作者: samho2009    時間: 2009-4-30 10:36 PM

再加la你
作者: ~JL~    時間: 2009-5-2 09:10 AM

樓主!!!!快  D  加呀呀呀!!!!!!!!!!!
作者: kklo1990    時間: 2009-5-3 01:29 AM

wa,究竟total有幾多張特別咭ga?
作者: austin_1208    時間: 2009-5-3 03:28 PM

何謂稀有卡呢

PS 一定要加卡啊
作者: anson147258    時間: 2009-5-3 11:12 PM

做咩一定要5回覆先加姐
你一日加一張咪仲好
作者: d13am    時間: 2009-5-5 09:16 PM

我有張特別卡 你實冇ge
作者: wai321    時間: 2009-5-19 07:44 PM

每5回覆加卡,請記得!!!
每5回覆加卡,請記得!!!
作者: a89672341    時間: 2009-5-20 05:36 AM

好多卡片阿,真感謝各位的分享阿
作者: austin_1208    時間: 2009-5-20 07:23 PM

請問各位,什麼是特別咭呢?
作者: channk94    時間: 2009-8-9 10:04 AM

+ card!!!!!




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0