Board logo

標題: 男性或女性-----各位覺得誰較容易重色輕友 [打印本頁]

作者: 俺是黃綠紅    時間: 2009-5-27 08:43 PM     標題: 男性或女性-----各位覺得誰較容易重色輕友

就如同題目,@1|&}1r9^
個人身邊都是女性比較容易重色輕友
作者: 龍龍623    時間: 2009-5-27 09:35 PM

男仔比較容易重色輕友自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong7e.m D/i:Z/u

0b5n"z$O E6V/W+v香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)點解?因為自己都係男仔所以最清楚囉-.-
作者: frey2002hk    時間: 2009-5-27 10:40 PM

of coz guys laa... girls will be like that if they get married, oppositely if guys get married, guys would be like...ummm...香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)%z/q&u(t2@2u8N0Q
wif fds more lor i reckon
作者: 我愛風    時間: 2009-7-20 02:48 AM

男仔同女仔玩更係鍾意多過男同男玩啦..




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0