Board logo

標題: 新一代的問題 [打印本頁]

作者: a965430    時間: 2009-8-26 09:33 PM     標題: 新一代的問題

想問新一代有多少[銀閃金字卡]???
新一代是不是7大魔王都有得抽?????(因為我和我fd合錢買左1盒,中左ba老ba,銀閃金字戰暴和莉莉絲)
作者: 黑海龍王    時間: 2009-8-26 09:36 PM

14張銀底,so應該有齊7大魔掛
作者: a965430    時間: 2009-8-26 09:41 PM

好happy,咁快有人回

係wo
1,2,3,4代都係有3張
3x4=12
重有2張新銀底tim!!
作者: 黑海龍王    時間: 2009-8-26 09:50 PM     標題: 回復 #3 a965430 的帖子

錯....

ver.1 (2張)
ver.2-3(都係各3張,即6張)
ver.4(3張)
sp銀底(莉莉c,戰暴x,戰暴)
計埋咪14張lo

[ 本帖最後由 黑海龍王 於 2009-8-26 09:52 PM 編輯 ]
作者: godofwar621    時間: 2009-8-26 09:50 PM



QUOTE:
原帖由 a965430 於 2009-8-26 09:33 PM 發表
想問新一代有多少[銀閃金字卡]???
新一代是不是7大魔王都有得抽?????(因為我和我fd合錢買左1盒,中左ba老ba,銀閃金字戰暴和莉莉絲)

我知道佢呢個係4代結合o既一代,包括1-4所出過o既銀底..閃等
作者: a965430    時間: 2009-8-27 11:56 AM

咁Bandai又唔係昆錢wo,我得好少sp卡,銀底得莉莉絲,e+1代可抽曬銀底和sp 一個字 ![正]!!!!
作者: chrisWSY    時間: 2009-8-27 11:59 AM     標題: 回復 #6 a965430 的帖子

但一盒得一張銀底,中左莉莉詩都5知笑好定喊好
作者: 黑海龍王    時間: 2009-8-27 01:42 PM



QUOTE:
原帖由 a965430 於 2009-8-27 11:56 AM 發表
咁Bandai又唔係昆錢wo,我得好少sp卡,銀底得莉莉絲,e+1代可抽曬銀底和sp 一個字 ![正]!!!!

甘之前得到SP咭d人點?咪對佢地好唔公平
e加甘易就可得到

[ 本帖最後由 黑海龍王 於 2009-8-27 01:55 PM 編輯 ]
作者: chrisWSY    時間: 2009-8-27 01:51 PM     標題: 回復 #8 黑海龍王 的帖子

冇人叫佢儲
作者: 黑海龍王    時間: 2009-8-27 01:55 PM     標題: 回復 #9 chrisWSY 的帖子

唔單止係儲果批啦,對之前所有得到sp卡既人都好5公平

sp既意義也因此失去,價值大跌

[ 本帖最後由 黑海龍王 於 2009-8-27 02:26 PM 編輯 ]
作者: manto    時間: 2009-8-27 02:16 PM     標題: 回復 #10 黑海龍王 的帖子

非常認同!
我之前走出自己個區去買卡,就係為咗Dsp卡,我覺得好離普!
作者: godofwar621    時間: 2009-8-27 06:37 PM



QUOTE:
原帖由 a965430 於 2009-8-27 11:56 AM 發表
咁Bandai又唔係昆錢wo,我得好少sp卡,銀底得莉莉絲,e+1代可抽曬銀底和sp 一個字 ![正]!!!!

錯了..對你就係咁講..得對D用高價買番黎sp咭o既人就係昆左佢啦 笨大果然掂...
作者: godofwar621    時間: 2009-8-27 06:38 PM



QUOTE:
原帖由 黑海龍王 於 2009-8-27 01:55 PM 發表
唔單止係儲果批啦,對之前所有得到sp卡既人都好5公平

sp既意義也因此失去,價值大跌

咁可以講..港版可以講係翻版咁...唔值得儲
作者: a965430    時間: 2009-8-27 08:34 PM

車,估都估到bandai會出sp包啦!!真係弱智Ge都估到啦~!bandai果D奸商係咁找錢嫁啦
so我sin唔儲sp卡,你地儲sp卡只你地GE問題,你地GE損失...sor,我語氣可能重左...
作者: 黑海龍王    時間: 2009-8-27 09:02 PM



QUOTE:
原帖由 a965430 於 2009-8-27 08:34 PM 發表
車,估都估到bandai會出sp包啦!!真係弱智Ge都估到啦~!bandai果D奸商係咁找錢嫁啦
so我sin唔儲sp卡,你地儲sp卡只你地GE問題,你地GE損失...sor,我語氣可能重左...

我不是說了" 唔單止係儲果批啦, 對每一個之前得到sp卡既人都好5公平 "??!!


and我不是儲sp卡d人

[ 本帖最後由 黑海龍王 於 2009-8-27 09:03 PM 編輯 ]
作者: manto    時間: 2009-8-28 11:35 AM     標題: 回復 #14 a965430 的帖子

I strongly disagree.
bandai果D奸商就算係咁找錢,都要理下D真係用心找卡,一話有特別版就出去換的人。
"估都估到bandai會出sp包啦!!真係弱智Ge都估到啦"你呢句完全係話緊D真係用心找卡的人係弱智,希望你注意用詞!
作者: a965430    時間: 2009-8-30 04:12 PM

ok,ok...我會注意下D用詞嫁啦...
我咪話左"sor,我語氣可能重左..."
多謝合作

但係〔換〕姐係唔使錢啦
咁冇野ar??

[ 本帖最後由 a965430 於 2009-8-30 04:14 PM 編輯 ]
作者: manto    時間: 2009-8-31 12:10 PM

我都同你講句sorry先,因為我係儲sp卡的人,一話有特別版就出去換的人。加上我真係估唔到bandai會出sp包,所以有以上的語氣。
P.S. 我換的意思是走出去買5包換一張果D.

我都在你的說話中得到領"5",下次等bandai出"best of the best pack"先買~




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0