標題:
日版數碼暴龍十二神將
[打印本頁]
作者:
遠Yuen
時間:
2010-3-23 09:14 PM
標題:
日版數碼暴龍十二神將
日版數碼暴龍十二神將
白卡值幾$?
作者:
anson192837
時間:
2010-3-23 09:59 PM
以而家既價錢只值$10-$30
作者:
KwokChunKan
時間:
2010-3-23 10:10 PM
QUOTE:
原帖由
遠Yuen
於 3-23-2010 21:14 發表
日版數碼暴龍十二神將
白卡值幾$?
如果你要開post 問價 唔該group 埋一次過出!!!!!!!!!
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0