Board logo

標題: d-project小發現 [打印本頁]

作者: talentedcharlie    時間: 2010-12-24 03:22 PM     標題: d-project小發現

大家成日都問:我隻xx獸打左n咁多次沙包、飽肚5格、好感100%都進不到究極,y?
4@!w-V#w S'l/N/`4q香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)我提下你地:咩獸第一次真係打(即係同d獸打,不是打沙包)都一定進不到究極,最多只會進完全2數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay6Z2D:n+s+J3t"z
你第2次打d獸,沙包打得夠、飽肚5格、好感100%就一定進到究極
&P8j!R+`(i3I;Y順便提下:
9\,{6t0E1x+?8q"\%w%l%P+l數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay不可用天使+天女組合打完冇,會1hp、1hp扣的
,Z3p%I7K0U.`9h3W香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等打gay佬比最好要有白虎,最好用v仔+飛蟲+白虎/暴龍+加魯魯+白虎,這2個組合可以秒gay佬比
作者: Impmon07    時間: 2010-12-24 07:02 PM



QUOTE:
原帖由 talentedcharlie 於 2010-12-24 03:22 PM 發表
#f;J9`"h!Z大家成日都問:我隻xx獸打左n咁多次沙包、飽肚5格、好感100%都進不到究極,y?forum.hkdmc.org1T+@.U%X*k4D/j
我提下你地:咩獸第一次真係打(即係同d獸打,不是打沙包)都一定進不到究極,最多只會進完全2
.d5F0l/I%W:F香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)你第2次打d獸,沙包打得夠、飽肚5格 ...

:w8[7M*g'n8@!k:q8u香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等係咩?forum.hkdmc.org$T2N$x!A0N!b$C%?6_
我第一次真係打都進到究極...
作者: luo910    時間: 2011-10-31 08:35 PM

多谢楼主
作者: sheepkim    時間: 2020-9-18 07:40 PM

多谢分享心得




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0