標題:
放NDS
[打印本頁]
作者:
小啤
時間:
2011-4-13 12:24 AM
標題:
放NDS
放NDS
注意:關節位已鬆 但無影響操作 畫面 聲音 等等,操作100%正常
包差電器,R4跟4gb卡,除了r4內核,仲有ttds可用
圖1 (右邊白色關節位已鬆甩脫)
圖2
圖3
圖4
圖5
因用手機影,所以相片比較模糊
部機8成新,畫面有mon貼
意買的pm留言出價/留msn傾 , thx
作者:
candy9605
時間:
2011-4-13 08:13 PM
睇落唔彩咁WO~
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0