Board logo

標題: 大家仲有無睇hunter呀? [打印本頁]

作者: archun    時間: 2008-3-10 10:06 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

我細細個ga時候,係12:30~1:30am睇到幾集就上左引,更為hunter之前停筆感到可惜 :12: ,但無意地又見到開番!!太興奮了 :18: ,但hk人好似無咩人睇hunter,香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)%|"x9[(Y,d.[-Z
e到有人係hunter fan 嗎? :23:
作者: Evan    時間: 2008-3-11 01:29 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

我幾like ga
9|)?;I2N8I:y自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong但hk唔播..數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay)_"D1g4f5`*Y#F9n-`4N

作者: archun    時間: 2008-3-11 05:21 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

好似話d片段有d血腥,所以無播.forum.hkdmc.org-B2`,d"`;d9i
但hunter 電視都係做到6x集,無op
作者: hctgd    時間: 2008-3-12 12:05 AM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

自從cut 左個時就冇睇lu.....香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) C-F!e7p8o+l4k#u
畫功又越黎越差.........
作者: archun    時間: 2008-3-12 07:30 AM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

我一開始睇番都覺,可能我睇bleach ga問題,但之後我睇真d佢d畫功不是太bad,同埋d整個hunter情節比起bleach,naruto等等ga 漫畫都好幾倍,有血有淚o....
作者: Evan    時間: 2008-3-12 01:39 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

animax 可能有數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay5o(M'J+B#y"o$z-I;b6Z

作者: oceandigimon    時間: 2008-3-12 05:49 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

animax d配音好廢,有都唔想睇
作者: Evan    時間: 2008-3-13 01:38 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?



QUOTE:
下面引用由oceandigimon2008/03/12 05:49pm 發表的內容:
/B0^(i7G$q%T5E3G q"Tforum.hkdmc.organimax d配音好廢,有都唔想睇自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong3z5x-Y d!z(k

-|2i;\!M'tforum.hkdmc.org但有日文丫
作者: archun    時間: 2008-3-13 07:25 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

但係我有哂d 碟,除非佢出個新
作者: Evan    時間: 2008-3-14 01:43 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?


(|-\6{ m#?7w1d$b數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplayjanan 有new ga
2C2j*\5Y1o,@0\)f;g
作者: chibichibi    時間: 2008-3-14 06:10 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

富奸王子的畫挺普通的
/~/O-b8z3O!`4u"G _forum.hkdmc.org好可惜直子公主封筆了啊--
/J&R3S3k0s自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKongHUNTER還可以吧,劇情挺不錯的
作者: Evan    時間: 2008-3-15 01:43 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?


;l1J"B%r9K6Eforum.hkdmc.orgtai wan animax do中香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)9L:h0L;}(H2d%?

作者: 風之古羅諾亞    時間: 2008-3-15 03:55 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

漫畫我依家都仲有追.但係佢停下停下甘..搞到好無奈
作者: archun    時間: 2008-3-24 12:31 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

佢e家都無停la,hope係個好開始
作者: leolyk    時間: 2008-4-3 09:50 AM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

係呀~最近又出番漫畫~香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)8N6?1g#]&S;N
又開始追緊^^幾好睇
作者: 〝懶訓豬。    時間: 2008-4-20 02:54 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?


2h*\6o"}(T3r0n自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong次先出一話..個作者玩psp玩到傻了
作者: pso007    時間: 2008-4-24 03:49 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

搵到錢就唔理班讀者 真係吹佢唔脹
作者: afyu    時間: 2008-4-24 11:54 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

細個好鐘意..但而家爛左尾
作者: ckmhk    時間: 2008-4-25 02:08 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

hk買左返黎又唔播........曬左套動畫.....................
作者: sevenchan    時間: 2008-5-1 11:32 AM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

本來都有睇自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong7s!c,y(h7S.i%{2i
但係富奸佢拖得好過份
0g4r8D8v*C"P自動勝利Let's Fight,香港,討論區,論壇,數碼暴龍,Digimon,黃之鋒,數碼暴龍LinkZ,數碼暴龍宇宙應用怪獸,數碼寶貝,絕境求生,ReArise,Pokémon GO,寵物小精靈,比卡超,妖怪手錶,Cosplay,N3DS,,PSV,TV對戰機,對戰咭,卡,暴龍機,TV對戰機,Boyz'Reborn,Digimon World Next order,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story: Cyber Sleuth,Digimon Linkz,ЫЖх⑦ヨラй Tri.,Digimon Adventure Tri.,數碼暴龍TRI.,合體大作戰,拯救隊,交易,小說,攻略,線上遊戲,網上遊戲,玩具,遊戲,拍賣,笑話,貼圖,動漫,高達,聊天,吹水,交友,Digimon,Savers,XROS WARS,tamers,frontier,adventure,adventure02,online,game,rpg,card,toy,figure,naruto,Gundam,N3DS,ps,ps2,PS3,XBOX,PSP,IPHONE,facebook,forum,HongKong佢可以1話有大半頁數係近附白茫茫數碼暴龍 Last Evolution 絆| 數碼暴龍大冒險|Digimon Adventure|自動勝利Let's Fight|數碼暴龍/數碼寶貝|App世代|宇宙應用怪獸|PS4/Xbox One/PC STEAM/Nintendo Switch數碼暴龍絕境求生 DIGIMON SURVIVE|iOS/Android 數碼暴龍 ReArise |數碼暴龍/數碼寶貝Tri.|手機遊戲iOS/Android數碼暴龍/數碼寶貝LinkZ|靈魂獵手|DIGIMON LINKS/Linkz|ЫЖх⑦ヨラй Tri.|數碼暴龍機|Digimon|Battle Spirits|PS4/PSV數碼暴龍物語網路偵探|數碼暴龍世界Digimon World Next order|N3DS數碼暴龍|Digimon Story Cyber Sleuth|Digimon:RE Digitize|PSP數碼暴龍|Boyz'Reborn|數碼暴龍Online|Digimon Masters Onlin|數碼暴龍RPG|Digimon RPG|TV對戰機|對戰咭|卡|Digimon Universe Appmon|Adventure Tri.|動畫|交易|小說|攻略|線上遊戲|Pokémon GO寵物小精靈|玩具||高達|吹水|online Game|Cosplay8@)|6r)p%B$H
咩mood都冇晒 :15:
作者: danyiu    時間: 2008-5-1 03:17 PM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

hunter我靜係睇動畫 @@"香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)8v2`$y.|5};|
而家都重睇
6`(t6D4a!M香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)睇到o岩o岩考完獵人試
作者: speciaL    時間: 2008-5-6 10:24 AM     標題: 大家仲有無睇hunter呀?

有呀!我既最愛而家仲有儲
作者: yyxyl1    時間: 2011-8-24 11:51 AM

真岛浩既漫画就有看过。。有动画?度娘下先
作者: pshark    時間: 2020-1-4 11:13 PM

重溫中香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC)+`+|%q(|%Y
forum.hkdmc.org M,f6P(@ L'C(d b!\4x
Z,b3d3B,c9\+D
真是一套很好的作品香港唯一一個以數碼暴龍為主的大型論壇,有PS4/Switch數碼暴龍絕境求生,iOS/Android數碼暴龍ReArise,靈魂獵手,Digimon Linkz,數碼暴龍第7輯App世代宇宙應用怪獸,數碼暴龍tri.,n3ds,數碼暴龍世界next 0rder,數碼暴龍物語網路偵探,Digimon Story, Cyber Sleuth,Digimon Master Online,數碼暴龍Online,數碼暴龍RPG、暴龍機、卡組、遊戲攻略和情報,交易,小說,貼圖,最新數碼暴龍活動 以致動漫、高達、Battle spirits、吹水聊天等*K:Y%p:e6S
雖然未完




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0