標題:
新手唔識咩卡…已問幾位師兄但無都人知:(
[打印本頁]
作者:
yuenlee92
時間:
2012-10-21 05:48 PM
標題:
新手唔識咩卡…已問幾位師兄但無都人知:(
[
本帖最後由 yuenlee92 於 2012-10-22 12:17 AM 編輯
]
作者:
yuenlee92
時間:
2012-10-21 05:49 PM
希望咁多位識既師兄可以講下係咩卡黎:),同埋…值幾錢thx
作者:
yuenlee92
時間:
2012-10-21 08:26 PM
另外…咁多位師兄,小弟想知道一下入面既卡底面係點樣…因為唔打算開,希望咁多位師兄幫到我:) 謝謝:)
作者:
aim
時間:
2012-10-22 12:41 AM
QUOTE:
原帖由
yuenlee92
於 2012-10-21 05:49 PM 發表
希望咁多位識既師兄可以講下係咩卡黎:),同埋…值幾錢thx
唔多值錢~~
暫時見到日雅做緊3XX一套齊~
入面既是類似日動01 時既卡, 都是一隻獸是面(正面), 有招既名同攻值
後面就一段仔字既介紹~
作者:
yuenlee92
時間:
2012-10-22 01:12 AM
QUOTE:
原帖由
aim
於 2012-10-22 12:41 AM 發表
唔多值錢~~
暫時見到日雅做緊3XX一套齊~
入面既是類似日動01 時既卡, 都是一隻獸是面(正面), 有招既名同攻值
後面就一段仔字既介紹~
多謝師兄答覆,咁我哩盒係唔係齊了一套?
作者:
aim
時間:
2012-10-23 11:24 AM
QUOTE:
原帖由
yuenlee92
於 2012-10-22 01:12 AM 發表
多謝師兄答覆,咁我哩盒係唔係齊了一套?
估唔到齊唔齊架wo...
呢set卡都是一包包開來抽,
好運既咪中曬無重覆...
唔好運既爆2~盒都唔齊... 點答你-.-"?
作者:
MICHAEL911
時間:
2012-10-28 10:06 PM
我都係第一次見到e個包裝咋> <''
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0