Board logo

標題: 新手唔識咩卡…已問幾位師兄但無都人知:( [打印本頁]

作者: yuenlee92    時間: 2012-10-21 05:48 PM     標題: 新手唔識咩卡…已問幾位師兄但無都人知:(




[ 本帖最後由 yuenlee92 於 2012-10-22 12:17 AM 編輯 ]
作者: yuenlee92    時間: 2012-10-21 05:49 PM

希望咁多位識既師兄可以講下係咩卡黎:),同埋…值幾錢thx
作者: yuenlee92    時間: 2012-10-21 08:26 PM

另外…咁多位師兄,小弟想知道一下入面既卡底面係點樣…因為唔打算開,希望咁多位師兄幫到我:) 謝謝:)
作者: aim    時間: 2012-10-22 12:41 AM



QUOTE:
原帖由 yuenlee92 於 2012-10-21 05:49 PM 發表
希望咁多位識既師兄可以講下係咩卡黎:),同埋…值幾錢thx

唔多值錢~~

暫時見到日雅做緊3XX一套齊~

入面既是類似日動01 時既卡, 都是一隻獸是面(正面), 有招既名同攻值

後面就一段仔字既介紹~
作者: yuenlee92    時間: 2012-10-22 01:12 AM



QUOTE:
原帖由 aim 於 2012-10-22 12:41 AM 發表


唔多值錢~~

暫時見到日雅做緊3XX一套齊~

入面既是類似日動01 時既卡, 都是一隻獸是面(正面), 有招既名同攻值

後面就一段仔字既介紹~

多謝師兄答覆,咁我哩盒係唔係齊了一套?
作者: aim    時間: 2012-10-23 11:24 AM



QUOTE:
原帖由 yuenlee92 於 2012-10-22 01:12 AM 發表


多謝師兄答覆,咁我哩盒係唔係齊了一套?

估唔到齊唔齊架wo...

呢set卡都是一包包開來抽,

好運既咪中曬無重覆...

唔好運既爆2~盒都唔齊... 點答你-.-"?
作者: MICHAEL911    時間: 2012-10-28 10:06 PM

我都係第一次見到e個包裝咋> <''




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0