Board logo

標題: 日光的機甲龍獸點進?? [打印本頁]

作者: KEN仔仔細    時間: 2012-12-10 09:56 PM     標題: 日光的機甲龍獸點進??

好想要帝王龍甲獸呀 急呀~
作者: KEN仔仔細    時間: 2012-12-10 10:19 PM     標題: 緊急呀

唔通真係冇人知?
作者: edisonson    時間: 2012-12-13 09:08 PM

蟲蟲+V仔=機甲龍→帝王龍甲獸 !!
作者: kiki0806    時間: 2013-4-6 09:50 PM

網上應該會有教學吧..




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0