原帖由
p010 於 2013-2-4 10:37 PM 發表

港版先///
例如我今日買左爆閃集
佢入面D 7魔王 4聖獸 D no.係點派法,係唔係之前出過
又和之前出的有冇分別
點解又有40張dmtv, dmtv only 香港先出? 點解我10年8月零食物語抽的卡都是dmtv
點分日版港版, ...
原帖由
p010 於 2013-2-5 12:00 AM 發表

我有dmtv-025 既加奧加獸,不過唔係銀底
除左dmtv,仲有sptv,不過係co-co附送的,我心諗,co-co先得幾張,
仲有其餘果D都唔知點攞既...
同埋我serach過dmtv D卡號,都係去番D香港網頁
故我推論HK bandai 將 ...
原帖由
p010 於 2013-2-5 12:19 AM 發表

吓,咁戇膠,D no.唔齊咁儲得做咩
我都覺得D卡明明無咩變化,可能pose 轉左手右手,就出過2張唔同既,好l食錢...
原帖由
p010 於 2013-2-5 01:15 AM 發表

另外想問starter點儲,有冇辦法係個包裝睇得張封面卡係咩
原帖由
p010 於 2013-2-8 11:39 PM 發表

咁想問starter 呢?
1-3 會唔會比較多地方有,
9, ulimate set 1(奧米加), 3, 4, ex-kit 等都唔見網上有人賣,是否數量十分少?
原帖由
p010 於 2013-2-8 11:39 PM 發表

咁想問starter 呢?
1-3 會唔會比較多地方有,
9, ulimate set 1(奧米加), 3, 4, ex-kit 等都唔見網上有人賣,是否數量十分少?
原帖由
p010 於 2013-2-13 08:14 PM 發表

今日去左荃灣,搵到Xros War暴龍機$140 ,實在太平,買左
再去荃豐通用,有d佢地自己包裝既卡,
starter,booster 都冇乜...
再見到抽卡機,有02動畫卡抽,不過要成$2 1張,feel到有d中伏味道
抽中$20 10張,冇張閃== ...
原帖由
p010 於 2013-2-13 09:20 PM 發表

正常佢地應該唔會翻貨?
即係話如果冇收獲,應該可以從名單內剔除吧?
明天想去白田,請問卡店叫咩名同邊層?
我見有唔少地方都係賣booster 16同埋d常見的starter,其他東西都好似絕左跡咁