Board logo

標題: 有冇人可以教我alpha卡D野 [打印本頁]

作者: p010    時間: 2013-2-4 10:37 PM     標題: 有冇人可以教我alpha卡D野

港版先///
例如我今日買左爆閃集
佢入面D 7魔王 4聖獸 D no.係點派法,係唔係之前出過
又和之前出的有冇分別
點解又有40張dmtv, dmtv only 香港先出? 點解我10年8月零食物語抽的卡都是dmtv

點分日版港版, da / dm /dm02 等等...
或有,翻過舊文,香港將日本普通卡當係speical 卡咁出,方式如暴龍機送的卡/
買5包送1張等
咁點儲到呀
就算儲到,我都懷疑佢的no.會唔會真係排到哂出黎? 即係可以順序咁去

小弟真係玩卡新手,雖然遲左D,希望大家可以解答我所有問題!!
作者: hei2hk    時間: 2013-2-4 10:50 PM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-4 10:37 PM 發表
港版先///
例如我今日買左爆閃集
佢入面D 7魔王 4聖獸 D no.係點派法,係唔係之前出過
又和之前出的有冇分別
點解又有40張dmtv, dmtv only 香港先出? 點解我10年8月零食物語抽的卡都是dmtv

點分日版港版, ...

DM001-2?? 係一至四代
DM02係五至七
SP02 係有2個Number無出
SP02A 係有1個Number無出

爆閃集-有DMTV001-040 + 金銀銅七大魔四聖獸(同之前銀底/神卡NO.是一樣的)
金銀銅是比較CHEAP的 $2-3一張
零食物語我記得係無DMTV卡
MADE IN CHINA 是港版 JAPAN是日版 但有少量CHINA卡的是日版...
至於5包送一張果D已經送哂 我知道瑞華行收埋哂D卡但唔拎出黎 但你都可以同人收

[ 本帖最後由 hei2hk 於 2013-2-4 11:01 PM 編輯 ]
作者: p010    時間: 2013-2-4 11:07 PM

>>SP02 係有2個Number無出
SP02A 係有1個Number無出

何解???不太明白

>>零食物語我記得係無DMTV卡
我係10年動漫節果到買,30蚊5盒,
係D零食黎,跟住每盒都送1張卡,冇記錯係dmtv
跟住我睇番,點解爆閃集又係dmtv既...
dmtv係唔係得香港有架,同埋total 40張?
作者: hei2hk    時間: 2013-2-4 11:13 PM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-4 11:07 PM 發表
>>SP02 係有2個Number無出
SP02A 係有1個Number無出

何解???不太明白

>>零食物語我記得係無DMTV卡
我係10年動漫節果到買,30蚊5盒,
係D零食黎,跟住每盒都送1張卡,冇記錯係dmtv
跟住我睇番,點解爆閃集又 ...

點解無出?因為香港瑞華行硬膠膠計錯數

你抽到果張係乜黎??
港版係DM001-040 40張有2張銀底(加魯加&貝爾飛)
日版印象中係有TV卡 但係咪都係叫DMTV就真係唔記得
作者: p010    時間: 2013-2-5 12:00 AM

我有dmtv-025 既加奧加獸,不過唔係銀底
除左dmtv,仲有sptv,不過係co-co附送的,我心諗,co-co先得幾張,
仲有其餘果D都唔知點攞既...
同埋我serach過dmtv D卡號,都係去番D香港網頁
故我推論HK bandai 將特閃集之前出過的digimon (7+4)x3 放埋一齊,
仲想加D白卡,故此加埋dmtv 40張...
而又基於唔知咩理由,又放係零食到出售...

>>SP02 係有2個Number無出
SP02A 係有1個Number無出
唔明呢2個,係因為我都好似由呢D卡,但唔都唔知點得番黎...
作者: hei2hk    時間: 2013-2-5 12:11 AM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-5 12:00 AM 發表
我有dmtv-025 既加奧加獸,不過唔係銀底
除左dmtv,仲有sptv,不過係co-co附送的,我心諗,co-co先得幾張,
仲有其餘果D都唔知點攞既...
同埋我serach過dmtv D卡號,都係去番D香港網頁
故我推論HK bandai 將 ...

SPTV又係一硬膠物
特閃集出得太多
好多細路已經將D卡掉哂

你有的SP02/02A一係買5包送/冠軍卡/暴龍機/COCO/卡簿/同人換
SP02-001 - 035 無27,28
SP02A-001 - 016 無006
作者: p010    時間: 2013-2-5 12:19 AM

吓,咁戇膠,D no.唔齊咁儲得做咩
我都覺得D卡明明無咩變化,可能pose 轉左手右手,就出過2張唔同既,好l食錢...
作者: hei2hk    時間: 2013-2-5 12:31 AM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-5 12:19 AM 發表
吓,咁戇膠,D no.唔齊咁儲得做咩
我都覺得D卡明明無咩變化,可能pose 轉左手右手,就出過2張唔同既,好l食錢...

SP02係抄日版
SP02A係香港瑞華行自稱自己全新插畫(其實都係抄日本

如果你嬴哂所有冠軍唔洗同人收卡
呢2種特別卡唔係好食錢
仲分分鐘有得賺
作者: p010    時間: 2013-2-5 01:15 AM

另外想問starter點儲,有冇辦法係個包裝睇得張封面卡係咩
作者: hei2hk    時間: 2013-2-5 10:36 PM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-5 01:15 AM 發表
另外想問starter點儲,有冇辦法係個包裝睇得張封面卡係咩

無方法
最好買一大盒 包齊
作者: p010    時間: 2013-2-5 11:56 PM

宜家仲有方法買到一大盒既咩,除左bid番黎
作者: hei2hk    時間: 2013-2-6 12:08 AM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-5 11:56 PM 發表
宜家仲有方法買到一大盒既咩,除左bid番黎




早一年前仲有賣
不過已經汁左笠

要努力搵下
越遲搵就越難搵

[ 本帖最後由 hei2hk 於 2013-2-6 12:10 AM 編輯 ]
作者: p010    時間: 2013-2-6 01:30 PM

**** 本內容跟帖回復才可瀏覽 *****

[ 本帖最後由 p010 於 2013-9-16 04:08 AM 編輯 ]
作者: hei2hk    時間: 2013-2-6 11:04 PM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-6 01:30 PM 發表
**** 本內容被作者隱藏 *****

無記錯好似15代之前

沙田沙角/白田應該仲有
作者: p010    時間: 2013-2-8 11:39 PM

咁想問starter 呢?
1-3 會唔會比較多地方有,
9, ulimate set 1(奧米加), 3, 4, ex-kit 等都唔見網上有人賣,是否數量十分少?
作者: hei2hk    時間: 2013-2-8 11:54 PM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-8 11:39 PM 發表
咁想問starter 呢?
1-3 會唔會比較多地方有,
9, ulimate set 1(奧米加), 3, 4, ex-kit 等都唔見網上有人賣,是否數量十分少?

上淘寶
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=15043301703
作者: hei2hk    時間: 2013-2-8 11:55 PM

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=15043301703
上淘寶

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=17080861824

[ 本帖最後由 hei2hk 於 2013-2-8 11:58 PM 編輯 ]
作者: hei2hk    時間: 2013-2-9 12:13 AM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-8 11:39 PM 發表
咁想問starter 呢?
1-3 會唔會比較多地方有,
9, ulimate set 1(奧米加), 3, 4, ex-kit 等都唔見網上有人賣,是否數量十分少?

台灣
http://goods.ruten.com.tw/item/show?21204288796166
EX-KIT
作者: hei2hk    時間: 2013-2-9 12:14 AM

http://goods.ruten.com.tw/item/show?21204288796166
X-KIT
台灣

http://goods.ruten.com.tw/item/show?21204239351158

[ 本帖最後由 hei2hk 於 2013-2-9 12:16 AM 編輯 ]
作者: p010    時間: 2013-2-13 08:14 PM

今日去左荃灣,搵到Xros War暴龍機$140 ,實在太平,買左
再去荃豐通用,有d佢地自己包裝既卡,
starter,booster 都冇乜...
再見到抽卡機,有02動畫卡抽,不過要成$2 1張,feel到有d中伏味道
抽中$20 10張,冇張閃==

再去長沙灣天悅,撞到熟人,同埋成個商場都係卡店=.=
不過好多間都冇開到.

我ok失望,突登去搵都搵唔到有booster/starter 1盒盒咁賣.
會唔會其他舊店都冇乜剩架...唔想白行=.=
作者: hei2hk    時間: 2013-2-13 09:11 PM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-13 08:14 PM 發表
今日去左荃灣,搵到Xros War暴龍機$140 ,實在太平,買左
再去荃豐通用,有d佢地自己包裝既卡,
starter,booster 都冇乜...
再見到抽卡機,有02動畫卡抽,不過要成$2 1張,feel到有d中伏味道
抽中$20 10張,冇張閃== ...

日版 $140 比正常價平$20左右
荃豐出名貴
搵舊卡要俾多D耐性
去搵唔一定有
作者: p010    時間: 2013-2-13 09:20 PM

正常佢地應該唔會翻貨?
即係話如果冇收獲,應該可以從名單內剔除吧?

明天想去白田,請問卡店叫咩名同邊層?

我見有唔少地方都係賣booster 16同埋d常見的starter,其他東西都好似絕左跡咁
作者: hei2hk    時間: 2013-2-13 09:49 PM



QUOTE:
原帖由 p010 於 2013-2-13 09:20 PM 發表
正常佢地應該唔會翻貨?
即係話如果冇收獲,應該可以從名單內剔除吧?

明天想去白田,請問卡店叫咩名同邊層?

我見有唔少地方都係賣booster 16同埋d常見的starter,其他東西都好似絕左跡咁

白田過年唔好去
之前都有人話佢正月唔開...
卡店我從來唔記名 佢係盲人復康中心對面地下
要問佢睇數碼暴龍卡 佢先會拎出黎
不過幾肯定係無STARTER賣
作者: p010    時間: 2013-2-14 11:52 PM

竟然連去天悅咁多間卡店都冇收獲
真係so sad
度度都係得booster 16,starter 超惡魔同埋X代賣

沙田乙明村商場 沙田沙角 沙田 好運中心 人氣店 沙角商場二樓
係上述既沙田地區中,又或者係沙田入邊,想問仲有邊度有數碼暴龍卡賣架
本人從未去過沙田,完全唔知呢D咩地區嚟...
想係今個星期6 搵哂沙田區入面既所有卡店

[ 本帖最後由 p010 於 2013-2-15 12:18 AM 編輯 ]




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0