Board logo

標題: 有無人可以話我知? [打印本頁]

作者: sksksk0526    時間: 2014-10-24 11:13 PM     標題: 有無人可以話我知?

ds個種卡係邊可以買到?求各位幫幫忙
因為再舊d既卡都搵到,反而ds既就唔多覺有>____<
作者: 神原takuya    時間: 2014-10-27 04:46 PM

ds時代的那種無條碼的是alpha卡,有條碼的有分日版dbt或港版dbt...

港版頭幾代市面應絕跡得七七八八,

兩者而家多數都係主要網上先買得返
作者: sksksk0526    時間: 2014-10-31 08:41 AM     標題: 回復 #2 神原takuya 的帖子

我見佢都幾靚D卡, 想儲埋, 點知搵左好耐都搵唔到~_~
如果係網上買 要係咩網站買?
作者: 神原takuya    時間: 2014-10-31 01:52 PM



QUOTE:
原帖由 sksksk0526 於 2014-10-31 08:41 AM 發表
我見佢都幾靚D卡, 想儲埋, 點知搵左好耐都搵唔到~_~
如果係網上買 要係咩網站買?

呢個forum的交易區應該仲有人放。

我自己都有多,白卡金字閃卡等等,你還有興趣的話可找我^~




歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/) Powered by Discuz! 5.5.0