標題:
有無人可以話我知?
[打印本頁]
作者:
sksksk0526
時間:
2014-10-24 11:13 PM
標題:
有無人可以話我知?
ds個種卡係邊可以買到?求各位幫幫忙
因為再舊d既卡都搵到,反而ds既就唔多覺有>____<
作者:
神原takuya
時間:
2014-10-27 04:46 PM
ds時代的那種無條碼的是alpha卡,有條碼的有分日版dbt或港版dbt...
港版頭幾代市面應絕跡得七七八八,
兩者而家多數都係主要網上先買得返
作者:
sksksk0526
時間:
2014-10-31 08:41 AM
標題:
回復 #2 神原takuya 的帖子
我見佢都幾靚D卡, 想儲埋, 點知搵左好耐都搵唔到~_~
如果係網上買 要係咩網站買?
作者:
神原takuya
時間:
2014-10-31 01:52 PM
QUOTE:
原帖由
sksksk0526
於 2014-10-31 08:41 AM 發表
我見佢都幾靚D卡, 想儲埋, 點知搵左好耐都搵唔到~_~
如果係網上買 要係咩網站買?
呢個forum的交易區應該仲有人放。
我自己都有多,白卡金字閃卡等等,你還有興趣的話可找我^~
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0