標題:
[討論][灌水]相不相信有數碼世界?
[打印本頁]
作者:
F42004
時間:
2004-2-10 10:43 PM
標題:
[討論][灌水]相不相信有數碼世界?
這個世界那麼的大
可能有一個空間跟數碼世界一樣
大家呢?
作者:
Evan
時間:
2004-2-10 11:10 PM
***** 版主模式 *****
此文章是管理員從<a href=forums.cgi?forum=25>暴龍機專區</a>轉移過來的!
作者:
神原takuya
時間:
2004-2-11 05:59 PM
標題:
[討論][灌水]相不相信有數碼世界?
其實,如果冇Digimon呢套動畫ge話,大家都冇諗過會有數碼世界呢嫁野吧!
雖然,很想現實世界會有數碼世界,但有都係0.00001 la....
但我信呢個世界會係有第二個世界存在~!
歡迎光臨 香港數碼暴龍市鎮討論區 (HKDMC) (http://forum.hkdmc.org/Discuz/)
Powered by Discuz! 5.5.0