標題: 數字接龍﹗
singing
高級馴獸師
Rank: 4


UID 124290
精華 0
積分 1838
帖子 5346
活躍度 1838
現金 2391 數碼元
存款 12001 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 20
註冊 2012-10-21
最喜愛的數碼暴龍  麥樂雞獸
最喜愛的數碼暴龍人物  樹莉觸手play
來自 長沙灣
狀態 離線
發表於 2013-2-1 04:10 PM  資料  個人空間  短消息  加為好友 
9988629
628
627

有無人知道jupas個oea係咩,同埋點搞(好似WEDNESDAY, 6 FEBRUARY 2013 (11:59 pm).就係死線








同一句說話毀了兩段友誼真諷刺
頂部
[廣告] 人氣PS遊戲DigimonWorld?全港首創ps網上對戰?即刻入黎啦我們提供最齊全攻略全面解答
p010 (p0101023)
版主
Rank: 6Rank: 6


足球獎章  
UID 41879
精華 3
積分 2885
帖子 10702
活躍度 2885
現金 46017 數碼元
存款 73755942 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 110
註冊 2007-7-1
最喜愛的數碼暴龍  獸人加魯魯
最喜愛的數碼暴龍人物  冇邊個特別鐘意~
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-1 09:40 PM  資料  個人空間  主頁 短消息  加為好友 
9988626
625
624

tell u tmr





這一邊我看到賣旗的人,在不遠的地方我看到有個老人在乞錢.
有富人在粉嶺約埋三五知己打GOLF,另一邊我看到新聞那些住湯房的人在哭泣.
約親戚朋友出嚟食飯永遠有食唔哂的碟菜,而在第三世界有人連飯都無得食.
D富商秒秒中幾百萬上落,而香港人日忙夜忙番OT先賺到幾千蚊.
在夏天上堂搭地鐵D冷氣凍到唔少同學要著冷衫,另一邊地盤佬在烈日下暴曬.
而我,喺香港呢一個咁荒謬
頂部
[廣告] 數碼暴龍RPG 2 (Digimon Master)南韓2009年中推出,想知更多詳情?入來看一看啦
eyhco41297
見習馴獸師
Rank: 2


UID 122258
精華 0
積分 250
帖子 519
活躍度 250
現金 10371 數碼元
存款 1763 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 10
註冊 2012-7-25
最喜愛的數碼暴龍  戰鬥暴龍獸
最喜愛的數碼暴龍人物  太一
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-2 12:16 PM  資料  個人空間  短消息  加為好友  添加 eyhco41297 為MSN好友 通過MSN和 eyhco41297 交談 Yahoo!
9988623
622
621
hey 好耐冇見
考完個試啦我
虛脫左成個禮拜

頂部
[廣告] 數碼暴龍RPG專題網站
p010 (p0101023)
版主
Rank: 6Rank: 6


足球獎章  
UID 41879
精華 3
積分 2885
帖子 10702
活躍度 2885
現金 46017 數碼元
存款 73755942 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 110
註冊 2007-7-1
最喜愛的數碼暴龍  獸人加魯魯
最喜愛的數碼暴龍人物  冇邊個特別鐘意~
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-2 01:26 PM  資料  個人空間  主頁 短消息  加為好友 
9988620
619
618

hi





這一邊我看到賣旗的人,在不遠的地方我看到有個老人在乞錢.
有富人在粉嶺約埋三五知己打GOLF,另一邊我看到新聞那些住湯房的人在哭泣.
約親戚朋友出嚟食飯永遠有食唔哂的碟菜,而在第三世界有人連飯都無得食.
D富商秒秒中幾百萬上落,而香港人日忙夜忙番OT先賺到幾千蚊.
在夏天上堂搭地鐵D冷氣凍到唔少同學要著冷衫,另一邊地盤佬在烈日下暴曬.
而我,喺香港呢一個咁荒謬
頂部
[廣告] 數碼暴龍RPG專題網站
Espeon
版主
Rank: 6Rank: 6
知識ソ探求者


UID 18256
精華 5
積分 1054
帖子 4640
活躍度 1054
現金 2921 數碼元
存款 264293855 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 110
註冊 2004-10-1
最喜愛的數碼暴龍  迪路獸
最喜愛的數碼暴龍人物 
來自 二次元空間
狀態 離線
發表於 2013-2-2 05:40 PM  資料  個人空間  短消息  加為好友 
9988617
616
615

我有錢的話,我絕對有能力可以把超市+街市的食物一次全數買起再丟到堆填區,但制止我這樣做的,不是法律,而是作為一個人應有的良知和為人設想的心。

頂部
[廣告] 數碼暴龍對戰咭Alpha全圖鑑網站
神原takuya
VIP 會員
Rank: 4


UID 67238
精華 6
積分 1274
帖子 9015
活躍度 1274
現金 82336835 數碼元
存款 2147483647 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 50
註冊 2003-6-8
最喜愛的數碼暴龍 
最喜愛的數碼暴龍人物 
狀態 離線
發表於 2013-2-2 06:23 PM  資料  個人空間  短消息  加為好友  ICQ 狀態
9988614
9988613
9988612

的確未必知道是否同一箱, 所以根本計唔到的
一次詔買都尚有數得計





頂部
[廣告] 數碼暴龍RPG專題網站
Espeon
版主
Rank: 6Rank: 6
知識ソ探求者


UID 18256
精華 5
積分 1054
帖子 4640
活躍度 1054
現金 2921 數碼元
存款 264293855 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 110
註冊 2004-10-1
最喜愛的數碼暴龍  迪路獸
最喜愛的數碼暴龍人物 
來自 二次元空間
狀態 離線
發表於 2013-2-2 07:42 PM  資料  個人空間  短消息  加為好友 
9988611
9988610
9988609

碰巧遇到有人指著大盒裝的瑞士蓮說「要一百盒」

喂你吃得完嗎?

頂部
[廣告] 數碼暴龍RPG 2 (Digimon Master)南韓2009年中推出,想知更多詳情?入來看一看啦
p010 (p0101023)
版主
Rank: 6Rank: 6


足球獎章  
UID 41879
精華 3
積分 2885
帖子 10702
活躍度 2885
現金 46017 數碼元
存款 73755942 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 110
註冊 2007-7-1
最喜愛的數碼暴龍  獸人加魯魯
最喜愛的數碼暴龍人物  冇邊個特別鐘意~
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-2 11:37 PM  資料  個人空間  主頁 短消息  加為好友 
9988608
607
606

咁我想問,我應該由咩開始儲起
大概買哂成盒既卡都係直接既方法去儲哂1 set 吧(booster)
然後又有D珍貴的閃卡,係要1盒以上才儲到?
求入門方法+除了交易區仲有冇舊卡店有1盒1盒卡咁賣...





這一邊我看到賣旗的人,在不遠的地方我看到有個老人在乞錢.
有富人在粉嶺約埋三五知己打GOLF,另一邊我看到新聞那些住湯房的人在哭泣.
約親戚朋友出嚟食飯永遠有食唔哂的碟菜,而在第三世界有人連飯都無得食.
D富商秒秒中幾百萬上落,而香港人日忙夜忙番OT先賺到幾千蚊.
在夏天上堂搭地鐵D冷氣凍到唔少同學要著冷衫,另一邊地盤佬在烈日下暴曬.
而我,喺香港呢一個咁荒謬
頂部
[廣告] 人氣PS遊戲DigimonWorld?全港首創ps網上對戰?即刻入黎啦我們提供最齊全攻略全面解答
Espeon
版主
Rank: 6Rank: 6
知識ソ探求者


UID 18256
精華 5
積分 1054
帖子 4640
活躍度 1054
現金 2921 數碼元
存款 264293855 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 110
註冊 2004-10-1
最喜愛的數碼暴龍  迪路獸
最喜愛的數碼暴龍人物 
來自 二次元空間
狀態 離線
發表於 2013-2-3 01:40 AM  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p010 於 2-2-2013 11:37 PM 發表
9988608
607
606

咁我想問,我應該由咩開始儲起
大概買哂成盒既卡都係直接既方法去儲哂1 set 吧(booster)
然後又有D珍貴的閃卡,係要1盒以上才儲到?
求入門方法+除了交易區仲有冇舊卡店有1盒1盒卡咁賣...

9988605
604
603

booster未必
以前我一盒盒的買可以只有重複的閃和金字..
白卡倒是大機率齊

頂部
[廣告] 人氣PS遊戲DigimonWorld?全港首創ps網上對戰?即刻入黎啦我們提供最齊全攻略全面解答
神原takuya
VIP 會員
Rank: 4


UID 67238
精華 6
積分 1274
帖子 9015
活躍度 1274
現金 82336835 數碼元
存款 2147483647 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 50
註冊 2003-6-8
最喜愛的數碼暴龍 
最喜愛的數碼暴龍人物 
狀態 離線
發表於 2013-2-3 10:14 AM  資料  個人空間  短消息  加為好友  ICQ 狀態
先易後難, 見有嘜就買嘜先係最直接快捷方法...
BOOSTER難儲一SET
但STARTER易

BOOSTER買白盒較快易齊,因只需另外買多幾張散買的就OK...
但網上編子多,日本的較好,本地卡店已經沒有幾間還有得買白盒。(元朗一年前還有18,19,20)
不買白盒的話,便買15包裝的,以沒有金卡的代數來說,卻最少要買3盒才齊 (以$180/盒計,最少$540才齊, 但白盒只需$400,多出的$140可算是夠買散卡,不計金卡)

9988602
9988601
9988600





頂部
[廣告] 想玩韓國人氣ONLINE?全韓國第二位線上遊戲數碼暴龍RPG,即刻入黎啦!叫埋你D fd一齊玩
p010 (p0101023)
版主
Rank: 6Rank: 6


足球獎章  
UID 41879
精華 3
積分 2885
帖子 10702
活躍度 2885
現金 46017 數碼元
存款 73755942 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 110
註冊 2007-7-1
最喜愛的數碼暴龍  獸人加魯魯
最喜愛的數碼暴龍人物  冇邊個特別鐘意~
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-3 11:12 AM  資料  個人空間  主頁 短消息  加為好友 
9988599
598
597

暫時唔計交易區,
我搵到有得買既都係得D我之前買過既stater 5,6,7
booster 12,15,16
和好似仲見過1盒新卡第7代(1盒)和間唔住見到D 散stater...
就算係宜家交易區都冇乜見有人會賣,之前有大量白盒賣果條友仲好似係賣假野tim..
YAHOO(hk)也不常見...
在這個情況下,好像真的無從入手?

如果從starter 5,6,7 continue,應該點買,因為我都講過我上次都佢買係3代各1咁買..
和如果我見到有其他散starter買,係唔係應該都買左先,不過唔好拆住咁解,睇封面卡?





這一邊我看到賣旗的人,在不遠的地方我看到有個老人在乞錢.
有富人在粉嶺約埋三五知己打GOLF,另一邊我看到新聞那些住湯房的人在哭泣.
約親戚朋友出嚟食飯永遠有食唔哂的碟菜,而在第三世界有人連飯都無得食.
D富商秒秒中幾百萬上落,而香港人日忙夜忙番OT先賺到幾千蚊.
在夏天上堂搭地鐵D冷氣凍到唔少同學要著冷衫,另一邊地盤佬在烈日下暴曬.
而我,喺香港呢一個咁荒謬
頂部
[廣告] 想玩韓國人氣ONLINE?全韓國第二位線上遊戲數碼暴龍RPG,即刻入黎啦!叫埋你D fd一齊玩
神原takuya
VIP 會員
Rank: 4


UID 67238
精華 6
積分 1274
帖子 9015
活躍度 1274
現金 82336835 數碼元
存款 2147483647 數碼元
網聚活躍度 0
威望 0
閱讀權限 50
註冊 2003-6-8
最喜愛的數碼暴龍 
最喜愛的數碼暴龍人物 
狀態 離線
發表於 2013-2-3 03:52 PM  資料  個人空間  短消息  加為好友  ICQ 狀態
9988596
9988595
9988595

嗯..無從入手...

你上次買3代各1意思,係只買了每樣一盒?





頂部
[廣告] 人氣PS遊戲DigimonWorld?全港首創ps網上對戰?即刻入黎啦我們提供最齊全攻略全面解答
 


HKDMC重要聲明

本站只是一個自由的討論區,一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,

用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性,而本站以即時上載留言的方式運作,

由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,

若讀者發現有留言出現問題,請聯絡 我們

 

HKDMC服務: 討論區 | 數碼暴龍對戰咭網站 | HKDMC網站 |

 

聯絡我們 | 使用條款 | 忘記密碼 | 壇規
 

 

 

© 1999/12 - 2020 HKDMC數碼暴龍市鎮 All rights reserved
版權所有,不得轉載


當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:53 AM

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
Processed in 0.116991 second(s), 8 queries , Gzip enabled

清除 Cookies - 聯繫我們 - HKDMC數碼暴龍市鎮 - Archiver